(146291)
Vplyv - Psychológia presviedčania
Doplnené a rozšírené vydanie
Jazyk: slovenský
Vydavateľ: EASTONE BOOKS
Kategória: Psychológia, Sebapremena
ISBN: 978-80-8109-426-2
EAN: 9788081094262
Krajina pôvodu: Slovensko
Formát: Viaz., 496 strán, 167 x 234
Rok vydania: 2021
Na sklade: 1ks
Pôvodná cena: | 19.99 EUR | ||
Naša cena: | 18.39 EUR | ||
Zľava: | 8.00 % | ||
Ušetríte: | 1.60 EUR |
Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovania a presviedčania. Kniha Vplyv vysvetľuje, prečo tak ľahko podliehame určitým podnetom, a ako túto skutočnosť eticky uplatniť v podnikaní, ale aj v bežnom živote. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, detailne a veľmi zrozumiteľne rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému pri rozhodovaní sa máme sklony podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie a uvažovanie. Následne poskytuje návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech; alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha bola preložená do vyše 40 jazykov a už tri desaťročia sa drží na popredných miestach rebríčkov najlepších kníh vo svojej kategórii.