Obchodné podmienky (MO):
prevádzkovateľ:
------------------
EUGENIKA spol. s r.o.
Iľjušinova 2
851 01 Bratislava
Zapísaná v Obchod. reg. OS Bratislava I, Oddiel: Sro Vložka č.: 1438/B
korešpondenčná adresa:
EUGENIKA spol. s r.o.
Iľjušinova 2, P. O. Box 187
850 00 Bratislava 5
IČO: 17324033
DIČ: 2020351828
IČ pre DPH: SK2020351828
č. účtu: 2621252066/1100, Tatra banka
IBAN: SK5411000000002621252066
SWIFT: TATRSKBX
------------------
EUGENIKA spol. s r.o.
Iľjušinova 2
851 01 Bratislava
Zapísaná v Obchod. reg. OS Bratislava I, Oddiel: Sro Vložka č.: 1438/B
korešpondenčná adresa:
EUGENIKA spol. s r.o.
Iľjušinova 2, P. O. Box 187
850 00 Bratislava 5
IČO: 17324033
DIČ: 2020351828
IČ pre DPH: SK2020351828
č. účtu: 2621252066/1100, Tatra banka
IBAN: SK5411000000002621252066
SWIFT: TATRSKBX
1. Objednávka
Kúpna zmluva, na ktorej základe je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky. Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky predávajúcim; na uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky. Predávajúcim potvrdená objednávka (alebo jej časť) je považovaná za záväznú pre obe strany, ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia. Za podstatné podmienky sa považujú hlavne obsah objednávky (presná špecifikácia tovaru a jeho počet), cena za tovar a spôsob doručenia.Registrácia vám umožní využívať svoje konto na sledovanie aktuálneho stavu vašej objednávky, históriu všetkých vašich objednávok, odkladanie si zaujímavých položiek na neskorší nákup a podobne. Po vyplnení potrebných registračných údajov vám bude na zadaný e-mail zaslané počítačom vygenerované prístupové heslo, ktoré si môžete kedykoľvek zmeniť. Heslom a e-mailovou adresou sa prihlasujte do svojho konta pri každom nákupe.
V prípade jednorazového nákupu nie je potrebná registrácia – stačí vyplniť vaše kontaktné údaje vrátane adresy doručenia (telefónne číslo je požadované pre rýchlejšiu komunikáciu, pre prípad doručenia tovaru kuriérom, alebo ak sa vyskytnú nejaké komplikácie pri vybavovaní objednávky).
Odoslanie objednávky Potvrdenie a odoslanie Vašej objednávky sa realizuje v sekcii košík, kde po zvolení formy dodania a platby prechádzate k záverečnej kontrole a odoslaniu Vašej objednávky. Je potrebné si skontrolovať, či všetko je v objednávke tak, ako si želáte. Adresa, adresa doručenia, zoznam objednaného tovaru a kusov. Môžete pridať vlastnú poznámku k objednávke. O potvrdení objednávky Vás budeme informovať na Vašej e-mailovej adrese zadanej pri registrácii. Ak sa tak nestane, môže byť niekoľko príčin:
a) uviedli ste nesprávnu e-mailovú adresu (preklep, stará adresa)
b) momentálne je internet veľmi vyťažený, potvrdenie bude doručené neskôr
c) počas zadávania a odosielania objednávky sa stala chyba.
Každú Vašu objednávku môžeme vybaviť iba jednorazovo. Znamená to, že ak niektorý z objednaných titulov momentálne nemáme, pošleme len odsúhlasené objednané knihy a chýbajúce už neevidujeme. Môžete sa zaregistrovať pri konkrétnom nedostupnom tovare, aby Vám prišlo upozornenie, že tovar už máme znovu na sklade a Vy sa rozhodnete, či si ho u nas znovu objednáte. Predchádzame tak opätovnému plateniu poštovného alebo vráteniu zásielky, kedy si zákazník medzitým zohnal žiadané knihy z iných zdrojov.
2. Ceny
Všetky zľavy uvedené na tejto webovej stránke sú platné iba pri nákupe cez internetový obchod. Ceny a zľavy v našich kamenných obchodoch sa realizujú za iných podmienok, špecifických pre danú predajňu (do ktorej idete nakúpiť).Všetky položky v našom e-shope obsahujú tzv. bežnú alebo maloobchodnú cenu (MOC), ktorú stanovuje vydavateľ danej knihy pre všetkých predajcov. Z nej vychádza naša konkrétna cena, za ktorú nakúpite daný tovar iba v našom e-shope a ktorá obsahuje zľavu pre zaregistrovaných zákazníkov. Zákazníci môžu ďalej získať aj individuálne zľavy (pozri text nižšie), ktoré sa prirátajú k bežným zľavám v našom e-shope. Tým je váš nákup u nás ešte výhodnejší. Rozdiel v cenách pri špeciálnej zľave sa uvádza v položke „ušetríte“.
Objednávky s uvedenými aktuálnymi cenami a zľavami vybavujeme LEN v rámci Slovenska. Objednávky pre zahraničie sú vybavované individuálne, s inými obchodnými podmienkami, ktoré sa dohodnú so zákazníkom pri konkrétnej objednávke.
3. Platby
Našim zákaznikom ponúkame platby prostredníctvom slovenskej pošty / platba za balík pri doručení – dobierka/ alebo pohodlne formou elektronickej platby / kartou, alebo cez internet banking/ – ktorá zároveň zvýhodňuje Váš nákup.Platba kartami: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro. Cez systém TrustCard(r)
Platba cez internet banking: Cez systém TrustPay(r)
Platba cez mobil: VIAMO
4. Dodanie
Dodacia lehota u titulov, ktoré máme na sklade je 3 dni - 1 týždeň v závislosti na objeme objednávok. V prípade titulov, ktoré nemáme, v čase objednávky, na sklade je dodacia lehota dva-tri týždňe. O nekompletnosti a termíne Vas budeme informovat a spolu s Vami zvolíme ďalší postup. Či už uprednostníte kompletnosť objednávky, alebo rýchlosť dodania. Ak zásielku neobdržíte do štyroch dní od odoslania /Slovenská pošta/, odporúčame informovať sa na pošte o uložení zásielky. A samozrejme nás môžete kontaktovať (e-mailom, telefonicky). Stáva sa totiž, že zákazníci neobdržia oznámenie z pošty o uložení zásielky a pod.Formu dodania si môžete vybrať z viacerých spôsobov doručenia a platieb a podľa osobných preferencii si tak skombinovať dodanie tak, aby Vám to čo najviac vyhovovalo /rýchlosť a pohodlnosť doručenia s ohľadom na cenu/.
5. Storno objednávky a vrátenie tovaru
Tovar, ktorý ste si zakúpili cez e-shop Eugenika.sk, je možné bez udania dôvodu vrátiť do 7 pracovných dní od prevzatia. Od zmluvy je možné odstúpiť preukázateľným spôsobom písomne alebo e-mailom. Toto právo vyplýva zo zákona o zásielkovom predaji. Po dohode s nami zákazník doručí reklamovaný tovar na vlastné náklady doporučenou zásielkou alebo osobne na adresu: Iľjušinova 2, 850 00 Bratislava 5 (ak poštou, uviesť ešte aj P.O. BOX 187). Spolu s reklamovaným tovarom je potrebné doručiť kópiu ústrižku od doručovateľa a kópiu daňového dokladu (faktúry), ktorý bol súčasťou pôvodnej zásielky s tovarom. O výsledku a oprávnenosti reklamácie budeme zákazníka informovať ihneď po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie, a to telefonicky (najneskôr do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru), a dohodneme sa s ním na ďalšom postupe riešenia problému. Zároveň mu doručíme (prostredníctvom e-mailu alebo doporučenou poštovou zásielkou) reklamačný protokol. Reklamovaný tovar vymeníme kus za kus, prípadne za iný tovar v cene reklamovaného výrobku. V prípade, že výmena tovaru nie je možná, zákazníkovi vrátime peniaze na ním stanovený bankový účet alebo poštovú adresu, ihneď po doručení daňového dokladu, ktorý mu bol vystavený k reklamovanému tovaru.6. Reklamačný poriadok
Práva a povinnosti:Internetové kníhkupectvo Eugenika.sk zodpovedá za:
Dodržanie tej ceny, ktorá bola uvedená v našom e-shope v čase objednávky daného tovaru
Dodanie tovaru v tom množstve a sortimente, aký bol uvedený v potvrdenej objednávke.
Internetové kníhkupectvo Eugenika.sk nezodpovedá za:
Poškodenie tovaru spôsobené doručovateľom
Oneskorené doručenie zapríčinené doručovateľom
Za obsahovú náplň objednanej knihy
Zákazník zodpovedá za:
Správne a korektné vyplnenie osobných údajov
Objednávka sa považuje za záväznú od momentu jej odoslania. Zákazník môže objednávku kedykoľvek doplniť, prípadne pozmeniť, po komunikácii s pracovníkom e-shopu.
Prevzatie objednaného tovaru
Pokiaľ zákazník po obdržaní zásielky zistí rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom, prípadne zistí, že tovar je poškodený, môže najneskôr do troch dní podať reklamáciu (písomne: Iľjušinova 2, P.O.BOX 187, 850 00 Bratislava 5 , telefonicky: 00421-2-6381 4654 , e-mailom: dobierky@eugenika.sk ).
Tu si môžete stiahnuť vzorový formulár (pdf) na odstúpenie od zmluvy pre eshop.
ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPORU - PLATFORMA RSO
Vážení zákazníci,
informujeme Vás, že akékoľvek svoje práva a nároky si môžete voči nám uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešeného sporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO).
Rovnako aj naše nároky voči Vám môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy. Sťažnosť môžete podať prostredníctvom platformy riešenia sporov on-line (RSO) na stránke:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm
Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov. V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na: dobierky@eugenika.sk
Neprevzaté zásielky:
Kupujúci berie na vedomie a súhlasí s tým, že ak si po záväznom potvrdení objednávky neprevezme tovar od kuriéra alebo z pošty bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, predávajúci si môže uplatniť nárok na náhradu vzniknutej škody vo výške skutočných nákladov vynaložených na pokus o neúspešné doručenie objednávky.
7. Ochrana súkromia a osobných údajov
Odoslanie objednávky cez e-shop www.eugenika.sk je podmienené potvrdením súhlasu so spracúvaním osobných údajov objednávateľa v zmysle definície uvedenej v §4 ods. 1 písm. a) zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov. Eugenika spracúva osobné údaje fyzickej osoby – objednávateľa (kupujúceho), resp. oprávnenej osoby, za účelom uzavretia kúpnej zmluvy a plnenia svojich záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy. Využíva ich najmä pre vystavenie faktúry, vybavenie objednávky a doručenie objednaného tovaru. Naša spoločnosť zodpovedá za to, že poskytnuté osobné údaje fyzickej osoby nebudú použité na iné účely a nebudú sprístupnené tretím osobám (okrem osôb vykonávajúcich doručovanie zásielok).E-shop Eugenika.sk spracúva osobné údaje fyzickej osoby v tomto rozsahu: krstné meno, priezvisko, e-mailová adresa, fakturačná adresa, adresa dodania, kontaktné telefónne číslo.
V prípade, že objednávateľ pri registrácii alebo objednaní tovaru označí možnosť, že súhlasí s tým, aby mu boli zasielané novinky a iné komerčné informácie (tzv. newsletter), budú mu tieto zasielané na emailovú adresu, ktorú uviedol pri registrácii alebo objednaní tovaru. O zrušenie zasielania aktuálnych a komerčných informácií možno kedykoľvek požiadať zaslaním e-mailu na adresu: info@eugenika.sk alebo priamo v pätičke newsletteru.
Všetky osobné údaje, ktoré nám poskytujete za vyššie uvedených podmienok, sú uchovávané v chránenej databáze na našom serveri. Svoje údaje a ďalšie nastavenia môžete kedykoľvek zmeniť alebo aktualizovať po prihlásení sa do svojho konta. V prípade, že si želáte svoju registráciu v našom e-shope zrušiť, požiadajte nás o to e-mailom, na adresu info@eugenika.sk.