Knihy Doplnkový tovar Liečenie
Pripravujeme (Knihy) Zľavy 30% a viac Výpredaj od 0,10 EUR

(145582)

Marketing vo vydavateľstve

Akcia   Akcia!  

Marketing vo vydavateľstve

Fantázia alebo skutočnosť?

Autor: Wlodarczyk Jacek
Jazyk: slovenský
Vydavateľ: SOFA
Kategória: Spoločenské vedy, Podnikanie, Peniaze, AKCIA od 0,10 EUR

ISBN: 80-89033-14-8
EAN: 9788089033140
Krajina pôvodu: Slovensko
Formát: Viaz., 150 strán, 160 x 235
Rok vydania: 2002

Na sklade: 1ks
Pôvodná cena: 7.60 EUR
Naša cena: 1.00 EUR
Zľava: 86.84 %
Ušetríte: 6.60 EUR
Popis knihy:

BMR ako prvá spoločnosť v Poľsku a vo východnej Európe usporiadala sériu školení pre vydavateľov. Tieto školenia sa organizujú nielen v Poľsku, ale aj v zahraničí. V minulosti sa konali v Kazachstane, Kirgizsku, na Ukrajine, v Gruzínsku, Bulharsku, Macedónsku a na Slovensku.Z obsahu knihy:Prvky marketingu • Výrobok • Obal • Cena • Distribúcia • Propagácia • Pracovníci vydavateľstva - najdôležitejší nástroj marketingu • Náklad a zisk • Nakladanie s časomJacek Włodarczyk je od roku 1989 tesne spätý s knižným trhom. Skúsenosti získal vo Vydavateľstve vedeckej literatúry pri Poľskej teologickej spoločnosti v Krakove a vo Vydavateľstve Znak. V roku 1933 založil v Poľsku poradenskú spoločnosť pre vydavateľov s názvom BOOK MARKETING RESEARCH (BMR). Jej hlavným cieľom je poskytovať vydavateľstvám vyčerpávajúce poradenské služby, najmä v oblasti manažmentu, organizácii výroby, predaja a v oblasti prieskumu trhu. V roku 2000 BMR vytvorila v Poľsku a vo východnej Európe prvú internetovú stránku pre vydavateľov – „Wasz Wirtualny Wydavca“ (Váš virtuálny vydavateľ), ktorá je určená a vytvorená špeciálne pre vydavateľov, distributérov, literárnych agentov, organizátorov knižných veľtrhov.



Odporučiť priateľom: