Knihy Doplnkový tovar Liečenie
Pripravujeme (Knihy) Zľavy 30% a viac Výpredaj od 0,10 EUR

(142232)

Bod zlomu (slovenská verzia)

Bod zlomu (slovenská verzia)

O malých zmenách s veľkými následkami

Autor: Gladwell Malcolm
Preklad: Sedlačková Anna
Jazyk: slovenský
Vydavateľ: IKAR Bratislava
Kategória: Psychológia motivačná

ISBN: 978-80-551-3647-9
EAN: 9788055136479
Krajina pôvodu: Slovensko
Formát: Viaz., 288 strán, 130 x 205
Rok vydania: 2013

Expedujeme: do 7 dní
Pôvodná cena: 11.90 EUR
Naša cena: 10.71 EUR
Zľava: 10.00 %
Ušetríte: 1.19 EUR
Popis knihy:

Kniha Bod zlomu je životopisom veľmi jednoduchej myšlienky. Podľa nej vznik módnych trendov, nástup a pokles kriminality, premena neznámych kníh na bestsellery, nárast fajčenia medzi dospievajúcou mládežou, fenomén šírenia informácií ústnym podaním alebo akýkoľvek počet iných záhadných zmien, ktorými sa vyznačuje každodenný život, najlepšie pochopíme, ak ich budeme považovať za epidémie. Myšlienky, výrobky, správy aj spôsoby správania sa šíria rovnako ako vírusy. A dramatický moment v epidémii, keď sa všetko môže naraz zmeniť, je bod zlomu. Autor nás zoberie do Baltimoru, aby sme sa poučili z tamojšej epidémie syfilisu. Predstaví nám tri fascinujúce typy ľudí, ktorých nazýva maveni, spájatelia a predavači. Hrajú zásadnú úlohu v epidémiách šíriacich sa ústnym podaním a diktujú náš vkus, trendy a módu. Vezme nás do štúdií detských televíznych programov Sesame Street (Sezamová ulica) a Blue´s Clues (Blueine stopy) i do fascinujúceho sveta muža, ktorý pomohol založiť Columbia Record Club. Tu preskúmame, ako zostavovať správy, aby mali čo najväčší vplyv na príjemcov. Navštívime high-tech spoločnosť v Delaware a zistíme, ako bod zlomu riadi život skupín, a newyorské metro, aby sme pochopili, ako sa tam podarilo zastaviť epidémiu kriminality. Zmyslom tohto všetkého je nájsť odpoveď na dve jednoduché otázky tvoriace podstatu toho, čo by sme radi dokázali ako vychovávatelia, rodičia, pracovníci marketingu, obchodníci a zákonodarcovia: Prečo niektoré myšlienky, spôsoby správania alebo výrobky naštartujú epidémie a iné nie? A čo máme urobiť, aby sme sami naštartovali a riadili vlastné pozitívne epidémie?



Odporučiť priateľom:

Ďalej doporučujeme: